جـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــودة العمرانيــــــــة
موبايلى وقع فى المياة شوف انا عملت اية 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا موبايلى وقع فى المياة شوف انا عملت اية 829894
ادارة المنتدي موبايلى وقع فى المياة شوف انا عملت اية 103798
جـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــودة العمرانيــــــــة
موبايلى وقع فى المياة شوف انا عملت اية 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا موبايلى وقع فى المياة شوف انا عملت اية 829894
ادارة المنتدي موبايلى وقع فى المياة شوف انا عملت اية 103798
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Focus on quality  
الرئيسيةالجودةأحدث الصورالتسجيلدخول
اللهم اني أستودعك قلبي فلا تجعل فيه أحدا غيرك, وأستودعك لا إله الا الله فلقني إياها عند الموت
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
»  >>> للالتحاق ببرنامج حفظ القرآن سجل اسمك هنا <<<
موبايلى وقع فى المياة شوف انا عملت اية I_icon_minitimeالأربعاء مايو 28, 2014 6:15 am من طرف شريم الزهراني

» اختبار القراءة والكتابة
موبايلى وقع فى المياة شوف انا عملت اية I_icon_minitimeالجمعة مايو 02, 2014 8:02 am من طرف عبدالحميد مجلي

» تحية وتقدير لإدارة تميزت بالريادة
موبايلى وقع فى المياة شوف انا عملت اية I_icon_minitimeالأربعاء مارس 26, 2014 5:29 am من طرف هاله عبد السلام عبده حسن

»  بحوث لاهمية نشر ثقافة الجودة
موبايلى وقع فى المياة شوف انا عملت اية I_icon_minitimeالأربعاء مارس 26, 2014 4:57 am من طرف هاله عبد السلام عبده حسن

» ارقامى
موبايلى وقع فى المياة شوف انا عملت اية I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 25, 2014 1:05 pm من طرف shereey sayed

» اجهزتى المنزلية
موبايلى وقع فى المياة شوف انا عملت اية I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 25, 2014 12:27 pm من طرف shereey sayed

» الغذاء الصحى وغير الصحى
موبايلى وقع فى المياة شوف انا عملت اية I_icon_minitimeالسبت مارس 22, 2014 1:03 am من طرف shereey sayed

» قصة الاميرة و الثعبان
موبايلى وقع فى المياة شوف انا عملت اية I_icon_minitimeالسبت مارس 22, 2014 1:00 am من طرف shereey sayed

» الام المثالية لروضة العمدة
موبايلى وقع فى المياة شوف انا عملت اية I_icon_minitimeالسبت مارس 22, 2014 12:54 am من طرف shereey sayed

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 بحـث
موافع تهمك

http://www.naqaae.eg/
موقغ الهييئة القومية لضمان جودة التعليم والاعتماد

الهيئة القومية للتأمين الإجتماعى

التبادل الاعلاني

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
هاله عبد السلام عبده حسن - 777
موبايلى وقع فى المياة شوف انا عملت اية I_vote_rcapموبايلى وقع فى المياة شوف انا عملت اية I_voting_barموبايلى وقع فى المياة شوف انا عملت اية I_vote_lcap 
هاله خشبه - 453
موبايلى وقع فى المياة شوف انا عملت اية I_vote_rcapموبايلى وقع فى المياة شوف انا عملت اية I_voting_barموبايلى وقع فى المياة شوف انا عملت اية I_vote_lcap 
olivia - 168
سيد محمود - 123
adelnagar - 93
نهادعشم ميخائيل - 66
على شوقى مصطفى - 55
سحر العربي - 39
سنو وايت - 36
risha - 25
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 بحـث

موبايلى وقع فى المياة شوف انا عملت اية

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
olivia

olivia

الاوسمة : موبايلى وقع فى المياة شوف انا عملت اية 28253769354837258953
انثى عدد المساهمات : 168

موبايلى وقع فى المياة شوف انا عملت اية Empty
مُساهمةموضوع: موبايلى وقع فى المياة شوف انا عملت اية   موبايلى وقع فى المياة شوف انا عملت اية I_icon_minitimeالخميس مارس 03, 2011 12:58 pm

اذا سقط الموبابيل في الماء ماهو الحل؟أو بعد سقوط الأمطار أو بالصيف حينما تكون علي شاطيء البحر وتتمشي علي الصخور وفجأة يسقط موبايلك بالماء أعتقد أنك ستقول أن الموبابيل انتهى .إليك الملاحظات التى تتبعها للحفاظ على موبابيلك سليما :
1- أخرج الموبايل من المياه
2- شوفه هل هو شغال ولا لا .. إذا كان شغال أغلقه وإذا كان مش شغال أغلقه أيضا
3- قم بفك البطارية من الموبايل وطلعها بالخارج
4- فك الشريحة وطلعها من داخل الموبايل
5- إذا قدرت تفك الغطاء الأمامي الموبايل شيء طيب ولو ماقدرت مش مشكلة
6- ضع الشريحة أمام أي ضوء قوي لمدة ساعة
7- بعد ساعة خذ الشريحة وحاول تمسكها من الطرف وبعدين جيب قطن وامسح به الشريحة
8- ولما تمسح الشريحة بالقطن ارجعها إلى داخل الموبايل
9- ارجع كل القطع إلى الموبايل وركب الموبايل
10 - لا تشغل الموبايل إلا بعد أن تضعه على الشاحن لمدة ساعتين أو أكثر
11- شغل الموبايل بعد الساعتين وشوف كأنه مافيه نقطة مياه .ملاحظة : إذا تم تشغيل الموبايل قبل شحنه من الممكن أن يسبب ذلك ضعف في البطارية بحيث لا تستمر مدة الشحن كثيراً .وأتمنى للجميع الاستفادة من الموضوع

risha

risha

الاوسمة : موبايلى وقع فى المياة شوف انا عملت اية Jb12915568671

موبايلى وقع فى المياة شوف انا عملت اية 31-24
انثى عدد المساهمات : 25

مُساهمةموضوع: رد: موبايلى وقع فى المياة شوف انا عملت اية   موبايلى وقع فى المياة شوف انا عملت اية I_icon_minitimeالخميس مارس 03, 2011 1:57 pm

اتمنى ان لا يقع هاتفى بالماء
و لكن مشكورة على المعلومات القيمة
و هذا ما تعودنا علية فى مواضيعيك
olivia

olivia

مُساهمةموضوع: رد: موبايلى وقع فى المياة شوف انا عملت اية   موبايلى وقع فى المياة شوف انا عملت اية I_icon_minitimeالخميس مارس 03, 2011 2:44 pm

ميرسى
سنو وايت

سنو وايت

انثى عدد المساهمات : 36

مُساهمةموضوع: رد: موبايلى وقع فى المياة شوف انا عملت اية   موبايلى وقع فى المياة شوف انا عملت اية I_icon_minitimeالأحد مارس 06, 2011 5:35 am

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
موضوع جميل جدا اوعدك اول لما الموبايل بتاعى يقع فى الماء هعملها

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
هاله خشبه

هاله خشبه

الاوسمة :

ذكر عدد المساهمات : 453

مُساهمةموضوع: رد: موبايلى وقع فى المياة شوف انا عملت اية   موبايلى وقع فى المياة شوف انا عملت اية I_icon_minitimeالأحد مارس 06, 2011 11:19 am

ربنا يستر ولا يقع المبايل في الماء لكن حقيقة

معلومة مفيدة جدددددددددددددا

بس لي سؤال ............

لو حصل نفس الشئ للكاميرا نتبع نفس الخطوات

ولك جزززززززززززززيل الششششششششششكررررررررررررر علي الإفااااااااادةةةةةة
Question Question Shocked
olivia

olivia

مُساهمةموضوع: رد: موبايلى وقع فى المياة شوف انا عملت اية   موبايلى وقع فى المياة شوف انا عملت اية I_icon_minitimeالأحد مارس 06, 2011 11:41 am

ممكن مع اى جهاز الكترونى
هاله خشبه

هاله خشبه

الاوسمة :

ذكر عدد المساهمات : 453

مُساهمةموضوع: رد: موبايلى وقع فى المياة شوف انا عملت اية   موبايلى وقع فى المياة شوف انا عملت اية I_icon_minitimeالأحد مارس 06, 2011 12:02 pm

شكرا جزيلا علي سرعة الرد وتمام الإستفادة jocolor jocolor lol!

موبايلى وقع فى المياة شوف انا عملت اية
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» خطر المياة الغازية
» عملت هذا لوجه الله